Behövde nytt smink typ igår - fredagkvällsshopping!

Jag har "lånat pengar av mig själv", alltså tagit pengar från mitt sparkonto som jag sen ska lämna tillbaks när jag får lön! Jag är nämligen i behov av lite nya smink och skönhetsprodukter helst typ igår^^ Jag är en sån som tycker det är kul att läsa om skönhetsprodukter på nätet så därför lägger jag upp här när jag har köpt något om det skulle finnas fler som mig...

Jag har köpt:
Bellapierre mineral foundation - Jag beställde hem prover från mineralsminkshop.se efter att ha läst jättebra recensioner på makeupalley.com. Färgen "Ultra" passade mig jättebra, idag har jag använt den här foundationen hela dagen och den täcker jättebra, jämnt och naturligt, håller hela dagen verkligen och den fungerar även superbra som concealer till röda märken! Förut använde jag Laura Mercier mineral foundation som också är bra, men Bellapierre slår den faktiskt i täckning + att den också är en sån bra concealer!
Clarins instant light brush-on perfector - Har börjat tycka att mineral concealer i puderform blir för torrt och kakigt vid ögonen så nu ska jag faktiskt slå till på en ögon concealer! Denna har också fått mycket bra recensioner, den ska täcka mörka ringar och även ljusa upp! Beställde den från eleven.se
Laura Mercier secret brightening powder - Den här beställde jag i januari i år och den är en sån där produkt man inte trodde man behövde förrän man testar den! Jag har använt den till området under ögonen och över kindbenen för att ljusa upp, men den ska tydligen vara mycket bra till att fästa concealer under ögonen! Så ihop med concealern från Clarins blir det nog jättebra! Beställde den från cowparfymeri.se.
Q for skin suppressing 3 in 1 booster - Använder mig fortfarande av Q for skin, så bra kvalitetsprodukter och dryga! Nu är dock ansiktsvattnet snart slut så beställde hem en ny, Ekolea har ju nu en webbshop - ekolea.se!
Moyana Corigan face cream jojoba - Min nuvarande ansiktskräm Salviderm Naturligtvis för normal hud börjar ta slut och trots att den är bra och prisvärd så blev jag sugen på nåt nytt och recensionen på eleven.se sålde mig :)

Nu längtar jag till jag får hem allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0