Saturday freedom seven days a week!

Sköna söndag!

Idag var vi lyckligtvis inte så slitna som vi borde ha varit ;P Så jag, Andreas, Eric och Eric åkte till Erics föräldrars stuga på Hammarö!

Erics mamma dukade fram fika till oss :) Gräddglass med nyplockade hallon och kakor!

"Sexy booooy!" Haha :P

Andreas och Eric löste korsord..

Eric och jag sov :P

Åh så härligt lugn dag! Fantastiskt att åka iväg till ett helt tyst ställe med jättefin trädgård och egen brygga :)

Lördag!

Jag, Andreas och Eric gick på stan och kollade runt lite. Åt en glass vid Pråmen :)

Sen på kvällen kom Carro, Eric, Eric och Henke över för balkonghäng!

Mitt smultron!! Så fiiin <3

Nya bilder :)

Jag och Raman fotade i torsdags :)

Semesterfirande!

Igår firade jag och Andreas att vi hade gjort sista arbetsdagen inför semestern! Vi drack först champagne och rökte vattenpipa på balkongen, sen åkte vi in till stan och åt  på Via appia och sen avrundade vi med en glass och promenad hem :)

Så skön dag och kväll :D

Senaste shoppingen :)

Har glömt att visa mina senaste inköp ju! Jag gjorde en till beställning på Topshop för mina födesedagspengar:

Också har jag budat hem ett par 70-tals stövlar från Tradera:

Smörjde in dom så de ser bättre ut nu :)

Första födelsedagsfirandet igår :)

Min systers :)

Andra födelsedagsfirandet igår har jag inga bilder från, får sno av Vicky senare!

Just nu:

Glömde mp3n hemma så blogga får bli tidsfördrivet! (Och smutta på vinflaskan när chauffören tittar bort :P)

Lördag!

Ikväll ska jag först till pappa och fira min systers födelsedag med grillning och sen tar jag bussen in till stan igen och firar Vickys födelsedag :)

Längtaaar....

.. Efter semester! Jag bara känner hur kroppen blir tröttare och hur mitt tålamod skjunker dag för dag.. Nu är det 8 arbetsdagar kvar. Idag råkade jag somna på tåget hem när det bara var typ 10 minuter kvar, vaknade av att dom ropade upp "Nästa station Karlstad" och jag trodde för en halv sekund att jag var på planet till Lanzarote ;) Mitt riktiga jag är låååångt borta från vart min kropp befinner sig :) Men snart ska vi mötas!

Söndag!

Bio igår!

Jag och Andreas såg sista Harry Potter filmen igår i 3D! Sååå bra :D Liksom böckerna blir filmerna bara bättre och bättre. 2 timmar av spänning var det :)

Den här helgen kommer bara bestå av softande här hemma X) Sen är det endast 2 veckor kvar av jobb innan semester <3

Ihopklippt film från Sysslebäck!

Sysslebäck!

I fredags efter jobbet åkte jag, Andreas, Fredrik och Jennie till Fredriks pappas stuga uppe i Sysslebäck, norra Värmland och stannade över helgen :)

Regnig 3 timmars bilfärd^^

Blev stannade av en polis också, Andreas blev överlycklig - första gången han har fått blåsa ;)

"Va negativt ?! ;O" Haha! "Well, apperantly in the medicin community negative means good, which makes absolutly no sence. In the real world community that would be chaos."

Framme!

På fredagkvällen grillade vi korv i öppna spisen, drack några öl och spelade spel :)

På lördagen åkte vi och fixade fiskekort och båt^^

Och åt brunch på Vänners pub och café^^

Efter vi ätit åkte vi och fiskade! Eller ja.. Fredrik och Jennie fiskade, Andreas rodde och jag solade ;)

Vi var härligt trötta efter 5 timmar på sjön :) På kvällen grillade vi korv igen och spelade spel :D

Och hade godaste efterrätten! Jordgubbar med grillade marshmallows :D Det var det bästa jag ätit någonsin<3

Klad :D

Idag åkte vi hem igen. Det var härligt att komma bort lite, kändes som att helgen var längre :)

Nu är det bara 3 veckor kvar till våran egna semester!

Jag och Vicky på stan idag!

Bilder direkt ur kamera, löjligt förtjust!

Morgonstund :)

Jag är löjligt förtjust över en inställning på kameran, den ger svart/vita bilder med bra kontrast och snygg kornighet <3

Bilder från gårkvällen!

Jag, Kristina och pappa :)

Tårta och paketöppning :D

Sen hade jag fibblade jag med kameran lite och råkade få en inställning som kallades "nostalgi" så resten av bilderna är gulaktiga :P Märktes inte så tydligt i kameradisplayen^^

Dennis och min storasyster Mia :)

Jag fick en fin vintage klänning av Mia så jag bytte om till den på en gång ;)

Jag har inte riktigt vant mig vid den här kamerans blixt så de flesta bilder av mig är när jag håller på och blinkar :P

Sen blev det Red room! Henke och Andreas :)

Hahah classic ;P

Hahahahah XD

Suss :D

Vicky och Suss <3

Seriösa <3

Hahaha skumt folk <3

Alltid så bra musik på Red room! Bryr mig inte att det bara är 30+are och skumma människor, bara jag får dansa nån timme^^

Andreas och Eric håller med ;)

Sen blev det gratis mat på Sibylla som jag och Andreas åt i sängen tillsammans med The Office, guld!

Så ser jag ut^^

Jag har inte hunnit få det jag beställde från Topshop än, så jag har bytt om säkert 20 ggr för att hitta vad jag ska ha på mig :P Tillslut fick jag "go back to basics" och välja en svart klänning och slänga på lite accessoarer :)

"Födelsedags-morgon"

Vi firar min födelsedag idag, fyller år på måndag egentligen, 23år^^ Jag vaknade halv 9 och tvingade Andreas att gå upp och hämta mina presenteeeeer, haha ;D Jag fick en ny kamera (tog lite bilder med en svart/vit funktion som ni ser ovan ;)), en matta jag har suktat efter som vi ska ha i vardagsrummet, en Escada parfym Taj sunset och underkläder! Är så glad! Fick allt jag önskade mig haha :D

Nu har vi städat hela lägenheten och beställt pizza. Sen ska jag göra mig iordning för kl 18 kommer min pappa och Kristina och Andreas mormor, mamma och hennes man på middag hos oss. Vid 20 tiden kommer min syster, min brorsons mamma och några kompisar över och sen ska vi ut :D