Nya joggingskor - Tips på engelska sidor!

 

Efter joggingturen i måndags kände jag att my hips don't lie, jag behöver nya joggingskor :P Hade ont i höfterna som en gammal tant igår. Problemet är att jag inte har brytt mig om att köpa riktiga joggingskor tidigare utan använt mina danssneakers som har 10 år på nacken^^ Inte bra!

Men jag fick ett tips från en tjej i klassen att gå in på Intersport och kolla vilken sko jag behöver genom att be personalen kolla hur jag sätter ner fötterna på löpbandet i butiken. Sen går man in på engelska sidor på nätet och köper skorna för mer än halva priset! Hon tipsade mig om den här tjejen som har samlat några bra engelska sidor man kan kolla på. Jag beställde dom här Nikeskorna på bilden från SportsDirect för 600 spänn inklusive frakt. I Sverige kostar dom runt 1500kr!

Finns ju roligare saker att lägga 600 spänn på enligt mig, men det ska bli skönt när jag får hem dessa så jag kan gå ut och träna igen :) Fram tills dess blire trampmaskinen här hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0