Tisdag!



Idag har jag varit i skolan och efter lunch jobbade jag på öron-, näsa-, halskliniken! Det var min sista dag där fram till i höst då jag ska hoppa in när det behövs, har ju 80 % tjänst då på Sunnes vårdcentral så på fredagar är jag ledig för jobb på öron igen! Men det har varit slitigt att plugga och jobba samtidigt nu sista månaden, det ska bli riktigt skönt med några lediga dagar :) Är ledig fram till på fredag då jag tar examen :D


Fick blommor utav administratörerna på kliniken och min favvo Magnumglass, så sött!


Hemma väntade ett roligt paket - min namnskylt :D


Jag var så sliten så Andreas beställde världens godaste pizza från Italiana - kebabkött, tomater, lök, fetaost och kebabsås.. Mmm <3

Nu har jag fått lite energi igen efter maten och coca cola :P Antingen bleker jag håret eller så pysslar jag lite med kläder jag har tänkt göra om.. Imorgon ska jag och Vicky ha pysseldag då vi ska testa på tie dye och dip dye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0