Vickys sexiga födelsedagsfest vettu ;)


Det var ett äkta födelsedags shebang med massa heliumballonger, konfetti, glitter, drinkaccessoarer, bål, popcorn överallt, massa dans, massa heart2heart-konversationer, tårtkrig och jaa.. Det känns som att jag glömmer nåt nu. Men det var en hell of a party iaf :D Här kommer mina bilder från kvällen!
 

Birthday girl <3 <3 <3




De söta paren! Dila och Neban, Raman och Anna :)




Vickys kusin Stefan och jag!


Haha skönt leende där på Vicky med ballongen ;) <3


Frida med ny hair accessory!




Här är typ alla som var där förutom Frida och Vicky!


Haha Henke och Frida alltså... ;D


:D :D :D


Pausade aldrig där ett tag!




Vickys mamma tittade in en liten stund som ett äkta födelsedagskalas ;) Jag tvingade henne att dansa lite med oss haha!


NOOOMM !!!


Så jääkla söt <3




Haha dom sista två bilderna här hade jag varit med i värsta tårtkriget så jag ser lite messed up ut :P På söndagen beskrev Vicky statusen på lägenheten som att det såg ut som 15 clowner hade exploderat där XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0