Torsdagens uteserveringande!


I torsdags tog jag och Vicky vara på det fina sommarkvällsvädret och möttes upp på en uteservering i stan :) Drack världens godaste nya Xider, nåt med "razberry fizz" eller nåt :P Ljusrosa och mycket god! Sedan kom Linda förbi också, men hon fastnade tyvärr inte i min kamera, men jag kommer få fler bilder från den här kvällen av Vicky sen :)
 
Bilder från i helgen kommer kanske på tisdag för nu ska jag göra mig iordning för sängen! Måste lägga mig i tid idag känner jag.. Har bara sovit 5 timmar varje natt hela veckan :S Jag är van vid 8 timmars sömn på vardagsnätter och minst 10 på helger :P Godnatt!
 
(P.s. I inlägget nedanför menade jag såklar "imorn eller på MÅNDAG", inte söndag :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0