Några bilder från i lördags :)

Ja här kommer bilder från lördagen i Västerås, sådär lagom till nästa helg kommer med bilder som inte kommer komma upp förrän nästa vecka o.s.v. :P
 
I vilket fall, på lördagen vaknade Carro först och gick och köpte nybakat bröd och vi åt jättegod frukost :) Sedan tatuerade jag mig hos Johanna på Bluebird! Vi fyllde i mina revolvrar och gjorde dom turkosa också putsade hon några linjer på armen med som inte var nöjd med^^
 


På kvällen satt Carro och jag och drack världens godaste rosévin - Barefoot! (Har beställt två flaskor av det till min födelsedagsfest imorgon, så gott var det!) När två flaskor rosé var uppdruckna körde vi screwdriver av lite vodka Carro hade och sedan var det dags att dra ut! ... Vi hamnade på ett 50+ ställe där dom hade live dansband och alla dansade bugg, hahaha! Vi blev kvar där den kvällen faktiskt, sjukt kul! En kompis till Carro kom förbi också och sedan drog vi till World of beer innan vi drog hem till Carro för efterfest :) Fett skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0