Spring 2012 ready to wear

Jag har inte blivit stormförtjust i någon kollektion än för våren sommaren.. Har såklart inte kollat igenom alla, men dom som jag ändå förväntade mig nåt av ;) Jag fann iaf några småfavoriter här och där och tipsa mig gärna om ni har sett nåt snyggt! Även om studiemedel inte räcker till så fasligt mycket nytt i klädväg så älskar jag att bli inspirerad.

So here it goes:

Emilio Pucci - alltid en favorit med mönstren och 60/70-tals vibbarna. Fruktansvärt sexigt!


Mara Hoffman - Färgglatt men ändå jordnära.


Michael Kors - sköna mönster och så avslappnat. Hej djungeln!


Charlotte Ronson - Väldigt sött och romantiskt med 90-tals känsla.


Dsquared2 - Det vanliga "jag slängde på mig varenda grej jag hittade i tältet, festival-tjejen". Guldkornen tycker jag ändå är scrafsen runt höften och halsen, västarna och fransarna.


Just Cavalli - Också alltid en favorit! Härliga tunna tyger med avslappnat häng, gillar pälsdetaljerna, blusarna och klänningen extra mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0