Gårkvällen!


Malin och jag förfestade lite på bussen till Kristinehamn med spotify och rödvin i petflaska! Tips - sugrör, så slipper man få "rödvinsläppar" och gråa tänder^^


Haha! Enda bilden jag fick på födelsedagsbarnet, så det får gå :P Det var förfest hos Karin med en massa folk så det var jätteroligt!


Matte, jag, Jesper och Malin på balkongen! Bra att alla gör miner förutom jag, fett mobbad^^


Framåt 23-snåret blev det allsång :D

Jag tog så lite bilder >< Men det var en rolig förfest! Massa nytt folk och blandad musik - minst sagt! Står i köket och snackar med några och helt plötsligt från all Slayer och allt vad som spelades kommer Kung av sand på. Tydligen Mia Skäringers bror som hade queue:at den, jag vet inte, men jag dog av det iaf! Och ett tag hade jag och några killar Ramones-fest med tillhörande dans och skönsång. Vad mer hände.. Jag träffade en bloggläsare ;) Och nån man över 40 var där och kramade mig flera gånger för han tyckte det var så fint att jag och min pappa kunde festa ihop? :P Random!


Sen blev det Bells, tydligen gäller inte Mastis längre :P Jag och Malin var överlyckliga över att man kunde beställa mat där så vi köpte en pomfrittalrik, såå gott! På Bells blev det en massa dans på källarvåningen där dom spelade fett bra musik, sånt man vill höra ute!

Strax efter 02 tog jag och Malin swebussen hem, somnade såklart, men vaknade tills vi skulle kliva av :) Just det! Jag hade beställt en taxi för alla nattbussar hade slutat gå och taxichauffören och jag hade gått på samma högstadieskola! Det fick mig att känna mig lite gammal faktiskt, haha :P

Vilket svammel det blev, men hur som, rolig kväll vare!

Kommentarer
Postat av: apan

höhö vi glömde ju ta en bild ju!!! "jag o en bloggläsare!!"

2012-01-15 @ 21:14:11
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0