Gooodmorgon godmorgon godmorgon!

Känner mig mörbultad i hela kroppen >< Dansat för mycket på ett för taggat överfullt dansgolv och gått i höstjacka mitt i natten i typ 20 minus genom hela bergsjön :P Vi hade fett kul kväll igår iaf jag, Vicky och Sibel <3 Vi var på ett nyöppnat ställe där vi hade lista som var i en fin gammal lägenhet med högt i tak och persiska mattor och ljuskronor i varje rum! Jag lägger upp bilder och skriver mer när jag är hemma igen på måndag :) Idag ska vi gå lite på stan, se en väns utställning och ikväll blir det utgång igen. OM jag och Vicky (och Texas <3) kommer ur den här sängen nångång.. Vi har haft på That 70's show hela natten, så nu ligger vi och kollar på det och äter cheez ballz mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0