Sista jobbdagen imorgon innan semestern, high five!


Jag och Andreas har bara gått runt och high five:at varann hela kvällen idag när vi kom hem från jobbet ;) Bara en arbetsdag kvaaar! Jag går dessutom kortdag imorn, lääägligt!
 
Jag har köpt allting jag kan tänkas behöva, allt från skönhetsprytlar, Maxosoltabletter, lite sommarkläder, ögonmaskar så man har en chans att sova på flyget, extrabatteri till våra iPhones, vi har lånat en resväska av Andreas mamma så vi har en varsin, vi har tvättat, jag har solat solarium för jag vill inte vara helt blek de första dagarna där borta.. och en massa annat mer.. Det som återstår är att packa och ladda ned massa P3 dokumentärer tror jag.. Har köpt en bikini också tidigare i veckan som jag hoppas kommer hem innan fredag!
 
Imorn efter jobbet blir det att korka upp lite vin och få det här sista gjort :) GAAHH börjar få lite rese-pirr nu faktiskt :D Det har känts så avlägset förut, men nu är det ju bara typ två dagar kvar iiiiihhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0