Förkylningstips och helgen!


Idag mår jag mycket bättre, ska försöka ta mig till jobbet imorn :) Mitt tips mot förkylning är Esberitox som man kan köpa på apoteket eller Life! Det står på dem att de ska hjälpa mot förkylningssymtom och jag tycker faktiskt att de hjälper! Förr när jag blev förkyld kunde det sitta i i över en vecka och jag var supertäppt i näsan och sen hostade jag i flera dagar efteråt. Nu har jag haft ont i halsen sen i lördags, fick feber i söndags och måndags, igår kom snuvan, men idag är allt som sagt mycket bättre!
 
På fredag ska jag jobba på öron-, näsa- och halskliniken igen! Jag hade ju lovat det redan i våras att jag skulle täcka upp för dem när de ska åka iväg på en kick-off^^ Är lite nervös över att jobba igen i deras system, men det ska nog gå bra.. På lördag ska jag vaxa mig inför resan, iiihh! Blir hela ben, bikini och armhålor, ouch! Får se om det blir någon kräftskiva också, enda chansen ju det här året eftersom kräftsäsongen är long gone när vi kommer hem igen :) Ska definitivt ta det lugnt iaf, det har varit en blöt sommar och jag planerar på några härliga drinkar över atlanten också så bäst att vila från det lite den här helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0