Tisdag!


Dagarna går och går! Jag är inne på min tredje LIA-vecka (lärande i arbete) av fem, jag sitter och skriver på barnkliniken på sjukhuset :) Det är superkul! Och i söndags jobbade jag på stadsbiblioteket, ska jobba en söndag till i december och sen lite under jullovet - få in några extra slantar ;)

Egentligen borde jag sätta mig och plugga lite, har några uppgifter att göra i Kommunikationen och en hemtenta i Ekonomisk planering >< Men kruxet med ekonomin är att jag har upptäckt att det saknas 33 sidor i min bok :P Men Bokia ska skicka en ny till mig :)

Annars så fick jag veta igår att jag har fått VG i IT-kursen! Det gjorde mig så lättad för jag var väldigt osäker, har inte lagt ned mig nånting i det ämnet :S Så det var skönt att min lärare såg att jag visste vad jag höll på med ändå! Mitt mål är att få VG i alla kurser.. Inte för att det spelar nån roll egentligen sen när man söker jobb, men det är kul för en själv bara :) Så läskigt att tänka att det bara är en termin kvar sen :O Till sommaren ska jag alltså gå ut på riktigt och jobba som vårdadministratör! Ja, det kommer heta vårdadministratör efter nyår och inte medicinsk sekreterare^^ Vilket är helt rätt med tanke på själva arbetsuppgifterna!

Nej som sagt.. PLUGGA! Annars blir det svårt med det där målet, haha :P

Kommentarer
Postat av: mr secret

Sötis

2011-11-15 @ 20:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0