Lördag!


Hur många av mina rubriker börjar inte med "Lördag!" ? :P Men det ÄR lördag och det är gött för jag har nyss varit hos Vicky och ätit glass på hennes balkong <3 Och om en stund ska jag och Andreas över till hans mamma och grilla :)

Igår var det sista dagen på min LIA för den här terminen, jag har varit på Kils vårdcentral 2 + 3 veckor och igår bjöd jag på kakor och läkarsekreterarna gav mig en fin afrikansk vas med blommor, jättefin :)) Så gulligt av dom! Så på måndag ska jag tillbaks till skolan igen och det ska bli kul att träffa klasskompisarna igen :D Nästa lördag är det klassfest ;)

Om en månad har jag klarat av halva utbildningen :) Och då blir det jobb på Sunnes vårdcentral!

Nu ska vi sticka och köpa grill-mat :D P&K!

Kommentarer
Postat av: julez

fantastiskt fin bild!

2011-05-30 @ 02:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0