1 månad utan blogg^^


Livet har bara rullat på :) Jag har gått i skolan, haft en 2-veckors LIA-period som varit fantastiskt roligt, fått ett oväntat samtal om sommarjobb på en vårdcentral lite utanför Karlstad, jag och Andreas har haft middagar, jag hade en klassfest hos mig och vi dansade hela natten på Blue moon och jag och Andreas har införskaffat fler tavlor och fina kuddar till vardagsrummet som kom till sin plats idag! Och en massa annat! Livet har bara rullat på :)

Det var inget medvetet beslut att "sluta blogga", det bara blev så och det har varit så skönt! Och så kul att se att jag fortfarande har kvar mina läsare (bloglovin)! Nu har jag fått litet sug till att skriva här igen :)

Kommentarer
Postat av: katarina

Jättefin bild, du påminde lite om Cate Blanchett där!

2011-03-23 @ 20:00:26
URL: http://katarinaonils.wordpress.com
Postat av: Joss

Så himla fin :)

2011-03-24 @ 13:44:46
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0