Bilder från gårkvällen!


Jag, Kristina och pappa :)


Tårta och paketöppning :D

Sen hade jag fibblade jag med kameran lite och råkade få en inställning som kallades "nostalgi" så resten av bilderna är gulaktiga :P Märktes inte så tydligt i kameradisplayen^^

Dennis och min storasyster Mia :)




Jag fick en fin vintage klänning av Mia så jag bytte om till den på en gång ;)


Jag har inte riktigt vant mig vid den här kamerans blixt så de flesta bilder av mig är när jag håller på och blinkar :P


Sen blev det Red room! Henke och Andreas :)


Hahah classic ;P


Hahahahah XD




Suss :D






Vicky och Suss <3


Seriösa <3


Hahaha skumt folk <3


Alltid så bra musik på Red room! Bryr mig inte att det bara är 30+are och skumma människor, bara jag får dansa nån timme^^


Andreas och Eric håller med ;)

Sen blev det gratis mat på Sibylla som jag och Andreas åt i sängen tillsammans med The Office, guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0