Nyår :D


Ludde och Jessica i bilen påväg till Nilsson i Örebro för att fira nyår!


Jessica och jag :)


Stanna till vid McDonalds i Kristinehamn^^




Efter lite sällskapsspel och några öl framme hos Nilsson, innan maten serverades, passade Ludde och Andreas på att demonstrera hur man åker längdskidor^^


David, Ludde, Andreas och Jessica precis innan vi får äta förrätten :) Maten var jättegod, vi hade caterat hem maten, hummersoppa, kalvytterfilé, chokladtryffel och ostbricka (som vi aldrig orkade äta :P).




Gosen!



Spegelposing^^


Vi gick ut på balkongen vid 00-slaget och räknade ner tillsammans med SVT som David hade tagit fram på mobilen, korkade upp champagne och kollade på raketer^^


Nyårspuss :D


Sen hittade jag Andreas inne på Nilssons rum där vi hade dumpat våran uppblåsbaramadrass :P


Vi lolade lite :P




Hahahah XD




Jessica och Ludde rollspelar lite, prostituerad och kostymnisse^^


Jag och Andreas fortsatte vara CPn :P


Litte skyldig!


Ludde väljer låtar till vårat musik-spel. Man är i lag också spelar lekledaren upp 30 sekunder av början på en låt och det laget som först vet vilken artist och låt det är får poäng. Det är skitkul!


Men vi kunde inte längre lyssna på musik när Ludde fixade låtarna så vi fick lyssna från Nilssons hårddisk till TVn, vilket resulterade i Onkel Kånkels julskiva :(


David blir vild och vill lyssna på Aqua - Doctor Jones XD


"MEN JAAAAAHHHH !!" Hahahha XD


Andreas, Jennie, Eric och Fredrik^^

Vi la oss typ 07 och vaknade vid 11 av att Fredrik snarkade ><


Godmorgon :D


Hahahah så jäkla taskig XD


Jag hittade min bortglömda chokladmunk i väskan från McDonalds från gårdagen :D :D :D


Vi gick till en pizzeria och åt frukost X) Men först delade Ludde ur reklam till folk vars brevlådor pryddes av lappar "Ingen reklam tack" :P


Vi åt på pizzerian Sugmin, nej förlåt Mingus!


Sen köpte vi godis på en kiosk och dom hade mina topp 3 favorit-lakritsgodisar i hela världen :D :D :D


Sen nyktrade vi till oss med lite sällskapsspel :)



Vi kom hem igen vid 19-tiden och det var sååå skönt att vara hemma, gud vilka mellan-dagar och helg XD Vi har haft Ludde och Jessica hos oss nämligen, det är även därför jag inte har uppdaterat nånting typ, vi har bara spelat en massa spel, druckit och varit uppe sent och jag har dessutom jobbat några dagar på bibblan^^

Hoppas ni har haft det skitkul i helgen :D

Kommentarer
Postat av: Milla

Åååååh vad fin du var på nyår! :D

2011-01-02 @ 21:41:53
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/
Postat av: Frida

Supersalt och Jättesalt är mina absoluta favoriter också! <3 MMMMM! Det är kärlek! Det andra har jag aldrig smakat på.



Verkar ha varit en lyckad nyårsfirande. Härligt! Folk brukar få snefylla och jävligheter på nyår. Därför tog jag det lugnt och nyktert på nyår. Åt tacos med mor. <3

2011-01-03 @ 04:45:35
URL: http://synch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0