Onsdag!


Det är körigt just nu. Skrev tenta i fredags och i måndags och lämnade in ett arbete idag och fick på samma lektion ett nytt arbete att skriva^^ Men jag kör på :) Fast den här terminen ska jag vara ledig på helgerna iaf har jag bestämt! Jag ska planera in tid för plugg efter skolan så gott jag kan på vardagarna och hinner jag inte med så gör jag inte det, och då får jag väl ett G istället för VG^^ Måste lära mig att det inte är hela världen :P Fast det känns svårt..

Dagarna som har gått har jag vart i skolan, pluggat, tvättat och tränat^^ Men resten av veckan blir lite roligare, förutom skolan, plugga och träna ska jag imorn kväll äta tacos hos Andreas familj, på fredag ska jag chilla lite med Vicky och på lördag ska jag göra Kristinehamn osäkert med en klasskompis och hennes vänner :D

Foto; Carlis Fridlund, smink; Hanse Andersson, från boken The red thread av Nicole Östman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0