Och oturen fortsätter...


Igår när jag sminkade mig vid 17-tiden råkade jag peta mig i ögat med en sminkborste :P Det gjorde rätt ont men jag klarade av kvällen ändå fram till när jag skulle sova.. Då började det göra riktigt ont och jag har knappt sovit nåt inatt, det har bara svidit och runnit tårar hela natten och det fortsätter idag^^ Jag och Andreas fick åka till apoteket och köpa ögondroppar som faktiskt hjälper lite grann :) Är extremt ljuskänslig också så jag måste ha solglasögon inomhus! Känner mig lite pimp faktiskt i min leopardmorgonrock och solglasögon XD Fyfan vad otur jag har..

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag har också en sån morgonrock (om det är den från gina) sjukt skön är den! :)

2011-04-10 @ 00:23:26
URL: http://linnea-mariusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0