Väsktrubbel^^

Jag fick väskan idag som jag hade beställt från Topshop, men så var den för liten :( Det stod att den skulle vara 33 x 31 cm, vilket det isf skulle få plats A4 block eftersom ett A4 papper är 29 x 21 cm, men det fick det absolut inte plats med! Kändes jättetråkigt, har aldrig haft nå sånt problem tidigare med Topshop, men men^^ Jag skickade tillbaks den på en gång, har inte användning för en sån medelstor väska, mina väskor är små som man har på krogen eller stora som man har till skolan :P
Scarfen/halsbandet och broschen som jag fick i samma paket som väskan var iaf jättesnygga :)

Nu har jag beställt en ny väska från Asos istället, nämligen denna:

Den har måtten 40 x 30 cm, så nu jäklar ska den inte vara för liten :P Syns ju på bilden också med modellen att den är stor! Dom hade en bra fingerpekning på när jag kan vänta mig att få väskan, och det är nästa onsdag eller tidigare, toppen! Hade jag betalat dubbla fraktpriset hade jag fått den på måndag, men det kändes inte värt, kan faktiskt vänta två dagar extra :P

Har förövrigt varit hemma från skolan idag, hade riktiga UVI-känningar imorse ><  Men jag har kurerat mig med både Tranbärsdricka, sån där riktig sur en utan socker i! Också fick Andreas mamma mig att "shotta" citronsaft, ska tydligen vara väldigt effektivt och jag känner mig faktiskt bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0