Tips på TV-program!


Går på SVT1 eller 2 (vet inte för jag har bara sett på svtplay) på tisdagar! I varje avsnitt får man följa en kändis i hennes/hans letande efter sin historia! Det har hittills visats tre avsnitt, Lisa Kudrow, Brooke Shields och Sarah Jessica Parker och det har varit så bra och man får verkligen tusen känslor i kroppen på en och samma gång :)

Jag vet att man har släktforskat i min familj på min pappas sida, måste kolla igenom dom där papprena själv nångång! Jag var runt 10 år tror jag när jag fick veta att det hade släktforskats om oss och då är man inte så intresserad liksom^^ Vad jag kommer ihåg att pappa sa iaf var att man hade hittat vår släkt ända tillbaks till 1600-talet och jag har för mig att vi har bott uppe i de Sibiriska bergen och varit vargjägare i Finland! Men jag måste kolla in mer i det här, det är så lösryckt allt!

Vet ni något om eran familjs hitoria?

Kommentarer
Postat av: Vicky

Så himla spännande med släktforskning! Skulle själv vilja göra det men vet inte riktigt hur man ska ta reda på sånt när det är Juggeland och skit.

Vet ganska få saker, typ att min morfars pappa var soldat och dog under Andra världskriget.

2010-09-30 @ 20:35:44
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0