Nytt shampoo och balsam!


Jo, jag fick med mig nytt shampoo och balsam hem från frissören igår :) Dom hade ett erbjudande, shampoo och balsam för 249kr vilket är fett värt eftersom bara min hårinpackning från detta märke kostade så mycket har jag för mig^^ Ska bli spännande att testa nån dag! Shampoot från DermaNord som jag har använt i ett par månader nu visar sig göra mitt hår FÖR mjukt och lent :P Det blir liksom ingen textur eller volym på't + att jag måste tvätta det oftare^^ Men nu ska det bli kul att testa detta, är extremt nöjd med deras hårinpackning så :)

EDIT:
Fick frågan om jag inte höll på med balsammetoden längre? Och jo, det håller jag fortfarande på med! För det utesluter inte nödvändigtvis alla shampoon. Jag använder ekologiska shampoon som alltså också är fria från ingredienser som man anser dåliga inom balsammetoden!

Kommentarer
Postat av: sanna

höll inte du på med balsammetoden? :o

2010-09-26 @ 20:30:47
URL: http://bolyl.blogg.se/
Postat av: Fluff

Fast att använda sulfat-fria schampon är inte balsammetoden, då kallas det low-poo (: Balssammetoden är BARA balsam (ursäkta att jag är så petig.)

2010-10-25 @ 20:05:04
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Fluff; Okej :) Bra att du rättar mig!

2010-10-25 @ 21:20:05
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0