Ny bild ;P


Bild till mitt nya buss- och tågkort ;)
Skämt åsido så kommer jag inte att stå framför kameran så mycket längre. Varför? För jag har börjat en utbildning (YH Medicinsk sekreterare) som jag är mycket glad över och som jag vill engagera mig i, fullt ut! Och för att kunna göra det har jag insett att jag måste välja bort några saker, bl.a. modellandet, men också t.ex. träning och mycket av "internetlivet". Jag måste åtminstone tänka så, så att jag inte känner några "måsten" kring det! Sen om jag får lust att t.ex. hitta på en plåtning med Jessica eller nån annan av mina vänner/fotografer, eller gå ut och powerwalka eller såsa runt på bloggar och skriva 5 inlägg nån dag så kommer jag förstås att göra det :)
Men jag känner att jag skulle må bra av att minimera fritidsaktiviteterna och att när jag har egentid, verkligen ägna mig åt nåt som jag vill göra just då!
Det är inga konstigheter det här egentligen och nog inget som ni, mina vänner och läsare kommer märka av, jag ville bara skriva av mig och klargöra för mig själv vad jag har tänkt på de senaste dagarna :)

Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Precis likadant som jag resonerat runt mycket av min fritid. Har haft min modellperiod. Från och med nu gör jag det bara med vänner om jag verkligen känner för det :) Lycka till med studierna!



-Angi

2010-09-02 @ 19:30:27
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: ylva

Låter vettigt!! :D lycka till med utbildningen! tror det kommer bli jättebra :)

2010-09-02 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0