Middagen igår!



Jag, Andreas, Erik, Jenny, Fredrik och Nilsson åt middag på Via Appia igår! Himla god mat och trevligt sällskap :D Ska försöka förklara en rolig grej från middagen.. Vi hade ätit klart och vår servitör var påväg mot vårt bord när Erik lutar sig bakom Andreas som sitter mellan oss och väser till mig "Elina!" ... "potatis!" ... "fort!" Han ville alltså ha mina potatisar som jag hade kvar innan servitören tog bort våra tallrikar :P Ah, det låter inte lika hysteriskt som det faktiskt var^^ Men det var uttrycket av panik i hans ansikte när han väste till mig XD Man bara va? Mina potatisar? :P

Efteråt gick vi till Guldapan och tog några drinkar och dansade på Red room :)



Titta så fin <3


Jag drack världens godaste drinkar förresten, Tartini<3

Mycket kul kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0