Äntligen kan jag se ut bra!

Idag var jag på synundersökning, glasögon och linser. Jag har vetat om att jag är närsynt i flera år nu, och idag har jag äntligen skaffat linser :) Fyfan vad skönt! Jag längtar till skolan imorn så jag verkligen kan se skillnaden där, för det har varit jobbigast av allt, att knappt se vad som står på vitatavlan^^ Alltid kisa eller be om att få se på min bänkkamrats anteckningar. Pinsamt! Så jag är verkligen glad över att jag fick linser idag, får se om jag också köper glasögon den här månaden för att kanske ha på kvällar hemma eller så, eller om det får bli nästa månad.. Jag har mycket på min inköpslista just nu :P

En grej som jag dock kan stryka från inköpslistan är ett par höst/vinterstövlar :D

Dom är knähöga i mocka med träklack och färgen är typ höstlöv :) Sådär orange/röd, jag tycker dom är jättesnygga!

Kommentarer
Postat av: Elvan Orange

Sha Elvan heter jag, och ja tycker Du har en sjukt skön blogg, brukar sitta och läsa den när ja är lite hit och dit. Haha, men den är ganska trevlig. Och grattis till glasögonen haha, själv är man närsynt haha :)



Men otrolig skön blogg, och skön design, så om du typ skulle behöva design eller något annat till din blogg är ja villig att hjälpa dig :) skulle va nice om du svarade på facebook , sök på Elvan orange så hittar du mig ;)



Tack för mig:)

2010-09-01 @ 23:14:17
Postat av: Vicky

Äntligen, efter flera år av tjat :P

2010-09-02 @ 16:54:38
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: eva

hoppas det fungerade bättre på föreläsningarna nu med nya ögon!! Tycker du har en trevlig blogg!/eva

2010-09-13 @ 10:36:21
URL: http://www.billigalinser.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0