Angående förra inlägget!

Det var visst många som fick uppfattningen att jag var helt seriös med listan här nedanför, vilket inte är fallet! Jag la den dessutom i kategorin "Dör åt Detta XD" där jag samlar sånt som jag tycker är kul^^ Jag är mycket medveten om att alla partier och alla människor har baggage! Och visst är det vad partiet står för NU som är det viktiga, (men de röster dem gjorde de senaste 10 åren är väl ändå lite relevanta?)
Fast absolut, listan ska tas med en nypa salt, tänkte att det var ganska självskrivet^^ Naturligtvis kan man inte bara ta en sån här lista med saker som är tagna ur sitt kontext som enda argument! Blå väljare borde skaffa lite självdistans :P

Kommentarer
Postat av: Annica

Tro mig, det är inte bara dom blå som behöver det :D Båda sidor behöver det!



(Men det kan faktiskt vara lite känsligt ibland att ta upp sånt här gammalt bagage. Ibland används det verkligen i fel sammanhang och då är det inte så roligt. C t.ex var ju helt emot invandring förr i tiden (typ innan 2a världskriget) och ja, skrev lite dumma saker om det och det slänger ju dåliga politiker i våra ansikten ibland. Dålig stil med sånt tycker jag :/ )

2010-09-15 @ 18:19:08
URL: http://anmo.blogg.se/
Postat av: Frida

Man ska ta allt med nypa salt. Men det är ju ett rätt känsligt ämne och det har ju varit mkt mkt prat om politik senaste. Man ska nog inte lägga så stor vikt på det som varit förr, fast liite måste man ju kunna kolla tillbaka på. :)



Funderar på att ställa en fråga i bloggen till moderaterna om varför dom röstar på det partiet och vad det är som är så bra med moderaterna, för jag har verkligen inte fattat det. Har bara sett negativa saker så länge jag kan minnas. Fast det är så mkt snack om det nu så man kanske inte ska vara störande mot läsarna. :P

2010-09-16 @ 00:07:53
URL: http://synch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0