Tisdag!


Fotograf; Jessica Bergman

Helgen var ju som sagt fantastisk, t.o.m. så att det smittade av sig lite på måndagen ;) Jag fick vara med på Forsknings- och utvecklingsenheten för landstinget i Värmland, vilket var jättekul! Några av dom som jobbar där har alltså varit läkarsekreterare från början men sen jobbat upp sig och bytt titlar^^
Efteråt var jag på F! Karlstad möte! Det kanske jag inte har sagt förut i bloggen, men jag är aktiv i den nystartade Feministiskt initiativ Karlstad-gruppen :) Vi träffas måndagar jämna veckor^^ Jag var sekreterare på mötet igår så jag ska sätta mig och skriva börja rent protokollet strax. Och när jag kom hem från det vid 19.30 tiden så duschade jag bara också la vi (jag och Andreas) oss tidigt och såg på ett par avsnitt av House M.D :) Mys!

Idag har jag en liten dipp, vet inte riktigt varför, jag som verkligen har känt ny energi i hela kroppen ett bra tag! Men det kommer igen :) Längtar så mycket till jullovet!

Ny bild förresten :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad bra att du engagerar dig någonstans! :) Alldeles för få som gör det!

2010-12-01 @ 16:00:40
Postat av: Wysteriia

Åh lika fina som alltid :D

2010-12-02 @ 19:58:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0