"Shoppat" i min egen källare :P

Jaa, titta vad jag hittade gömt nere i källaren :)

En Musse Pigg cropped t-shirt, två par solglasögon (dom bruna är skiiiitsnygga, behövde bara böja till dom lite!), mina gamla "LOL" och "CAKE" armband <3 och till sist också mina älskade slitna jeans<3 <3 <3 Dom har varit med om mycket dom! Fick dom när jag var 12år av en kompis storasyster så dom har säkert 20år på nacken^^ Dom har varit med på alla festivaler och alla sat-tyg en unge kan hitta på :P Nu ska jag se om jag kan fixa om dom till ett par shorts så dom kan vara med minst en sommar till ;)


Måste bara visa hur snyggt solglasögonen satt på bara jag böjde till dom lite :D Gud vad osmart jag har varit innan, bara "Lol, alla solglasögon sitter så konstigt!" så visar det sig att man kan böja dom hur man vill XD Är iaf skitglad!
(Ursäkta att jag är lite byxlös, jag har sprungit omkring och prövat kläder och nu ska jag sätta mig och sy!)

Kommentarer
Postat av: Vicky

AW, lol och cake-armbanden <3 Kommer ihåg när vi satt och gjorde dom <3

2010-05-19 @ 01:12:10
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0