Shoppat det sista inför resan!

Har varit på stan idag, fixade först praktikplats på stadsbiblioteket och sen tog jag en runda i affärerna för att kolla utbudet^^ Jag fick med mig detta hem:

Sandaler i ormskinnsmönster från Scorett, cowboyhatt i strå från Kappahl samt örhängen och ett vanligt vitt linne från H&M!

Jag måste bara säga att min hjärna funkar så himla bra ibland, är jättenöjd över den idag! Jag har ju velat ha en cowboyhatt i strå, vet inte varifrån jag fick den idén först men det visade sig att Topshop bl.a. hade det så jag var fast besluten om att det måste finnas i bland dom vanliga kedjorna här med i stan. Gick runt i alla butiker jag brukar handla på - ingenting.. Nånstans bak i huvudet var det en röst som sa "Åhléns, Åhléns!" så tillslut gick jag dit, det visade sig att dom hade HAFT en i beige strå, nu fanns bara dom rosa kvar >< Men så började den lilla rösten prata med mig igen "Kappahl, Kappahl!" och jajemen, där(!) rätt fram vid ingången fanns vad jag letade efter :D Satte den på huvudet och det var en perfect match ;)
Skitbra också eftersom mitt ansikte är lite känslig för sol nu när jag går på Epiduo behandlingen, så hatten hjälper ju till att skugga lite!

Nu tänkte jag fixa lite till på mina jeanshorts, när dom är klara får ni se!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh fina grejer!

2010-05-21 @ 15:16:07
URL: http://www.finest.se/synchiqe
Postat av: sara

Åhåhå, dödssnyggt

2010-05-21 @ 15:53:14
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: Vicky

NICE :D



Kappahl är fan grejen, köpte ett par skitsnygga jeans där igår ^^ Typ mitt enda plagg därifrån XD

2010-05-21 @ 19:46:42
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0