Påväg hem efter plåtningen!

Somnade direkt när jag satte mig på bussen från västerås, om en och en halv timme är jag hemma och då ska vi grilla :D Jag tror jag fick till nån bra bild, alltså det är verkligen skitsvårt på 30 bilder! Man hinner knappt komma in i det förrän det är slut.. Men det i sig är ju en jättebra övning! Vi hade på oss etno-inspirerade kläder som sagt och fick bronzig sminkning + några "krigs-streck" alla blev så himla snygga! Jag får visa behind the scenes imorn^^ Vi fick även välja location själva så våra bilder blir lite mer olika den här gången! Det är ju också en utmaning att se så man väljer ett snyggt ställe som passar! Jag satte mig mitt i djungeln bland ormbunkar, som jag såg nu på blogg.se's reklam är i "full rulle" :P Vi hörs imorn igen hör ni, P&K

Kommentarer
Postat av: Ann

Va roligt, ser fram emot att få se din bild =)

2010-05-30 @ 18:24:15
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: felle

härligt blogg :D

2010-07-12 @ 13:05:29
URL: http://fellemunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0