Nej, nu ska jag rycka upp mig!

Klockan snart 21 på en måndag kväll, den perfekta tiden att "rycka upp sig" på :P Nämen, jag ska faktiskt fräsha upp mig med att smörja in brun utan sol :) Man blir ju beroende! Ser så himla mycket finare ut i lite färg och jag har bilvit kär på nytt i mitt bronzerpuder från Everydayminerals, hade glömt bort hur bra det är!
Men imorn måste jag verkligen köpa nå naturläkemedel för den här halvdana förskylningen jag har dragit på mig^^ Grejen är att jag kände av det i onsdags, då tog jag dom sista Esberitox jag hade hemma, nästa dag hittade jag även Kan jang i kylskåpet så tvingade i mig det och sen mådde jag toppen förutom lite hosta! Men idag är det tillbaks >< Grr!
Vi hörs imorgon igen, hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0