Min åsikt kring gårdagens Bella & Tyra show..

Någon mer än jag som aldrig kommer läsa Kissies blogg igen?
Blä, mår illa av att jag har bidragit till hennes kändisskap (genom att klicka mig in på hennes blogg). Såg nyss gårdagens program av Bella & Tyra show och blev plötsligt så trött på hela Kissie och hennes vänner! Det var pinsamt från början till slut och obehagligt att se på. Ibland var Bella och Tyra nästan lika vassa i tungan tillbaks, men för mig är det helt beundransvärt att det hela inte slutade med att alla tre bara stod upp och skrek och kastade stolar på varann :P För hur bemöter man egentligen Kissies dåliga attityd? Jag hade inte klarat det lika bra som dom iaf! Det var bara så barnsligt från hennes sida, fine att hon kanske avskyr programledarna men en vuxen och smart person kan iaf svara som en normal människa på relevanta frågor! Inte bara säga "Det har ni inte med att göra!", "Det hör inte till frågan!" o.s.v. och lämnar en fråga obesvarad genom att bara gå därifrån med ett "Bitches!" klingande efter sig.
Men det som nästan var mest obehagligt var ju när hennes "entourage" kom in under eftersnacket och dom försökte försvara henne med tomma argument^^ Jag tyckte det märktes på dom att dom inte ville vara där, att dom inte ville fläcka ner deras "image" med det som Kissie hade sagt och gjort under programmet. Fy, vad pinsamt! Om inte ens sina närmsta vänner kan backa upp en och tror på den man är och vad man gör..
Nej, jag vet inte vad jag ska säga mer.. Jag har läst hennes blogg ett tag nu för precis som hon säger så är det lite som programmen på MTV - och jag älskar skräptv :P Jag tycker det är underhållande till viss del, men en annan liten del av mig (som jag helst inte vill erkänna men nu gör jag det ändå), läser/läste hennes blogg för att få se hennes uppgång och fall.. Ja, fall! För jag har aldrig trott att hon kommer hålla. Men nu när jag har sett det idag, fallet, så inser jag att det inte är roligt. Inte ett dugg. Om jag satt i hennes situation hade jag nog inte ens velat leva längre^^
Den lilla respekt jag hade för Alexandra är som bortblåst. Jag försökte tro på att hon egentligen var ödmjuk och trevlig, smart och rolig - och att hennes blogg helt enkelt bara var ett underhållningsprogram. Men det visade sig att jag hade fel, fel, fel!

Har ni sett gårdagens avsnitt? Vad tycker ni egentligen?


Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag känner att jag vill så gärna inte bry mig i det här men det gör jag. Det här är första gången jag sett programmet och jag led hela tiden. Hon är pinsam, trög, elak och allmänt jävlig.



Jag förstår inte hur hon kan bete sig så. Ungefär som att hon är viktig. Snacka om att försöka vifta bort allt genom att säga "Amen dura. Jag gillar inte dig".



Bella skötte det jävligt bra. Tyra verkade uppenbart stött och ville nog kasta sina programkort i huvudet på henne, men Bella försökte verkligen vara snäll genom hela skiten.



Hemsk människa.

Det kommer bita henne i röven sen.

2010-05-14 @ 18:16:05
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag ser bara en extreeemt osäker tjej som mår dåligt och på nåt märkligt sätt inte ser nån annan väg.



Jag brukar alltid tänka att eleka människor är elaka för att dom inte mår bra. Skulle dom må bra så skulle dom inte bete sig så.



Och så finns det vidriga psykopater som inte har nåt samvete också såklart. Och det finns gott om dom tyvärr..

2010-05-14 @ 20:49:56
URL: http://www.finest.se/synchiqe
Postat av: Anonym

Jag tyckte att det verkligen lyste igenom att hon var fast inställd redan långt i förväg att vara riktigt kaxig och allmänt hemsk. Jag håller med dig, all respekt är bortblåst och jag kikade på hennes blogg ibland av samma anledningar som du, men inte nu längre.



Bella däremot, hon växte i mina ögon. I vissa av de förra avsnitten har hon varit lite halvdan men i det här märkte man verkligen att hon var den vettigaste i hela studion.



Förresten, bara jag som la märke till hur kameramannen roade sig med diverse inzoomningar på Kissies ansikte, bröst, skor osv? xD Det var skitkul! Man kände liksom av vad kamerakillen tänkte, hahaha

2010-05-14 @ 20:52:01
Postat av: Thess

Jag blev gråtfärdig när hon gick på Bella som mest för jag såg hur Bella verkligen tog åt sig, det glittrade av innebrända tårar i hennes ögon :/ Så jäkla tråkig attityd, så jag är glad att jag endast varit inne på hennes äckliga blogg typ 3 ggr i mitt liv.



Tacka vet jag riktiga och roliga bloggar som t.ex. Tyra och Kenza - det är mina favoriter av de riktigt stora bloggarna. Intresse för Bellas börjar dock växa :)

2010-05-14 @ 23:32:11
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag vet inte, Kissie är ganska hemsk av sig men hon förnekar inte det på något sätt. Bella och Tyra framställs som så skenheliga, men jag har fått läsa en del otrevliga inlägg på deras bloggar också.

Och vad hade de förväntat sig, de bjöd in Kissie och de fick Kissie. Alexandra kommer vi nog aldrig få se mycket av, hon är bra på att bara visa allt ur Kissies synvinkel och skippar Alexandra totalt.

2010-05-16 @ 01:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0