Ikväll blir det pepp pepp!

Ikväll kommer Fredrik och Jennie över till oss för att peppa lite inför resan i övermorrn :D


Så här såg vi ut förra året innan vi åkte till Bulgarien! Haha muppig bild :P

Får pengar imorn med så jag funderar på om jag ska köpa ett par nya sandaler eller inte.. Om jag känner mig rätt så kommer jag komma hem med ett par, fattar inte ens varför jag skrev att jag "funderar" på det :P

Köpte vattenfast mascara idag, det fick bli Colossal volum' express från Maybelline för den hade nedsatt pris på H&M XD


Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Vad roligt! Hoppas ni får fantastiskt väder och många skratt.

2010-05-21 @ 12:34:56
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0