Gossip girl mode (Dries van noten)

Jag har missat dom senaste två avsnitten och såg dom precis nu! Lite jag dog över Blair när hon lånade Vanessas kläder för en fest ute i Brooklyn, skitsnygg! Har googlat sönder men hittar tyvärr inge bättre bilder än dom här:


Hon har på sig ett par skinnbyxor, en Dries van noten blus och massa accessoarer! Så här vill ju jag se ut, fick massvis av inspiration utav detta :D

Så här ser blusen ut!

Och när vi ändå är inne på Dries van noten, kolla den här blusen:

Och dom här skorna:

Ska definitivt försöka mig på att få till lite av den här stilen i sommar :) Det känns som att Myrorna is your friend?


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ah ja, hon var sjukt snygg i den outfiten ^^

2010-05-06 @ 21:37:59
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0