Bilder från igår :)


Ba-ha-bes!


<3 <3 <3

Tog tyvärr inga fler bilder för batteriet i kameran var slut :( Det togs nån vimmelbild iaf, men den har inte kommit upp på sidan än^^
Alltsååå... Jag hade ju mina "nya" (tradera-köp) jeansshorts på mig igår och min eroompaahh lyfts upp och paketeras väldigt fint i dom, vilket gjorde att vi drog till oss typ 10x fler assholes än en vanlig kväll :P Sibbe sparkade t.o.m. en kille i baken så mina skor som hon hade lånat gick sönder :P Han måste ha haft buns of steel deluxe :(
Men hur som helst så dansade vi verkligen hela natten lång, så jäkla kul! Sibbe får mig verkligen att släppa loss, för den tjejen har inga som helst hämningar ;)

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Så jädra snygg ni är!

Älskar din frisyr.

Var har du hittat örhängena? Skitsnygga.

2010-05-09 @ 15:17:54
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: anon

meh! nu vill vi ju se hur jeansshortsen ser ut på dig, jag vill se THE ass som fick snuskhumrarna att vara påträngande!!! :D:D

<3

2010-05-10 @ 07:38:49
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Anon; Haha ;D Jag får visa en annan gång när jag har på mig dom igen ;)

2010-05-10 @ 10:25:09
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0