Andreas 26års-dag :)

Andreas jobbade hemifrån idag, efter att han slutat åkte vi in till stan och hämtade tårta och dricka till helgen^^ Vid 17-18tiden kom hans familj och släkt hit på kalas!


Andreas skär första biten av smörgåstårtan^^ Jag är som det svarta fåret på alla födelsedagskalas i hans släkt p.g.a. den där jäkla smörgåstårtan :P Tycker inte om en massa klet jag inte vet vad det är med grönsaker på som jag inte vet vem som skurit och kalla kokta ägg.. och blä! Jag äter dock gärna räkorna X)


Av mig fick han detta, en bok med 1001 album man måste höra innan man dör, tydligen ;) Väldigt kul bok att bläddra i faktiskt! Och ett musik sällskapsspel, ena laget sjunger första strofen i en sång och det andra laget ska sjunga resten^^ Så nu ska vi bli bäst på musik ;D Bokade även in honom på 45-minuters massage till helgen!

Kommentarer
Postat av: JessicA

Grattis Andreas på din dag!



Gött gött med smörgåstårta =D



Har du funderat någon gång på att bli fotad tillsammans med Andreas?



Kram gums

2010-05-06 @ 00:00:17
URL: http://jessica4you.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0