1a maj!

Hallå hallå! Det var skitkul igårkväll, grillade ju med Andreas, hans familj och några kompisar. Satt ute hela kvällen, drack vin och skrattade under infravärmen och filtar ;) Sen vid 23 tiden skickade Vicky sms och ville ha med mig till Rockin' Friday igen på Tempel, jag var på bra humör och hoppade på bussen in^^
Idag ska jag bara ta hand om migsjälv och göra klart allt inför imorn, drar ju på morgonen långt söder ut för Projekt Modell! Krånglig resväg - 6,5 timmar och 3 byten ;/ Men jag vet att det kommer bli kul så det gör inget :)
Hade ni kul igår? En av Andreas föräldrars vänner, som också var vän till min bror berättade så sjukt knasiga historier så vi dog av skratt XD Har aldrig sett Andreas skratta så mycket någonsin tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0