Zumbat^^

Nu har jag Zumbat, är faktiskt stolt över att jag tränat minst 2ggr i veckan i nästan två månader! I början tränade jag 5ggr i veckan, så det har gått neråt lite :P Men ska iaf fortsätta med detta hela våren, har märkt skillnad faktiskt! I styrka och välmående, men också min rumpa, den har fått sig ett litet lyft X)

Nu är jag trött, ska hoppa in i duschen och sen göra mig lite fin för imorn åker Andreas till Sälen direkt efter jobbet och är borta ända till Söndag! Boo :( Men iaf, så vill göra mig lite fin också ska vi laga mat och gosa ner oss ikväll :) Min Osis dust it har redan kommit också, brevbäraren var snäll nog att sätta fast den i brevluckan fastän den inte gick igenom, så slapp jag gå till ica och hämta den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0