Torsdag!

Yes, har precis avklarat en tvättid 10-14 tillsammans med Andreas (han jobbar hemifrån resten av veckan) och vi började inte småtjaffsa :D Känn på den! Älskar att tvätta på vardagar mitt på dan, det är så himla glädjedödande att göra det på söndagar :/ Då har man redan ångest över den kommande jobbveckan och man kanske är bakis och är allmänt seg på söndagar^^ Att vara klar med tvätten mitt på dan på en torsdag gör mig lugn och jag kan njuta av vetskapen att jag har en massa rena, mjuka, varma kläder att ha på mig!
Senare ska vi till Ica, jag ska bl.a. köpa Ben & Jerry's Cookie dough ;) Fick pengs idag, och mer kommer in imorn, gött! Och ikväll blire nytt avsnitt av Top model och South park !! <3


Tack för alla tips jag fick i förra inlägget förresten! Det var lite blandad kritik till Clinique, dom produkterna jag hittills har testat med dom (primer och skin tone corrector) har jag älskat^^ Läste på lite om Dermanord också, verkar bra, fast kanske lite väl "hippie"? :P Varför ska man köpa ansiktsvatten för 200 spänn som bara är citronvatten och aloe vera typ? Hmms.. Får fundera på't! Ska till stan imorn och införskaffa nåt bra, så ge mig gärna mer tips på aniktstvättrutiner :D

Foto; Lina Flodins

Kommentarer
Postat av: Vicky

Citronvatten och aloe vera eller!? Vad är det för skitsnack? Jag hatar hippiegrejer... Om det inte är kemikalier i så är det inget att ha :(



AW, vilken fin bild! När tog du den? Känner inte igen fotografens namn :S

2010-03-18 @ 19:30:45
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Thess

Jag tycker faktiskt Vichy's produkter har hjälpt mig hittills - dock har jag sämst tvättrutiner i världen, men jag märkte att när jag väl kört på samma ordentligt rutin varje kväll så blev det faktiskt märkbart bättre efter kanske 2 veckor. Jag har som du - blir röd direkt och torr, men den hjälper! =) Finns dock olika varianter hos dem, jag har en av de lite lättare i konsistensen iaf :)



Jättefin bild som vanligt, btw! :)

2010-03-18 @ 22:26:11
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Dejana

Hahaha, får hålla med om att det är lite hippie ^^ Men det jag gillar är att det är väldigt effektivt (såklart xD) men att man VET vad man har i ansiktet också. Sen är ju grejerna helt galet dryga, så man behöver inte köpa så ofta ^^ Ett annat tips är deras balanserande hudoljor - to die for.

2010-03-19 @ 08:36:36
URL: http://thelastramone.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0