Sov gott!

Har precis sett på Bella & Tyra show, såg det förra veckan också och jag gillar det! Tyckte även att båda tjejerna höjde sig ett snäpp i detta avsnittet! Men jag kan inte ens föreställa mig hur nervösa dom måste ha varit på premiären, och även nu! Det kan bara bli bättre :) Har ni sett det?

Nu är det dags att tvätta av ansiktet och sen blir det sängen tillsammans med Andreas och första avsnittet av South Park s14 :D Har hört att Tiger Woods kommer bli grillad :P


Godnatt och sov gott :*

Foto; Raman Yazdani

Kommentarer
Postat av: Annika

De är ju inte vana vid att prata framför kameran så de gör ju ganska bra ifrån sig! Blir lite att de pratar i munnen på varandra ibland, men som du säger så vart det bättre än förra gången och det kommer nog bara bli bättre :D

2010-03-20 @ 01:14:16
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Annika; Precis, dom är ju inte vana programledare och särskilt inte live! Haha, jaa.. Fast jag tycker det är härligt för det är nästan som att höra på när två nära kompisar pratar med varann, det är en charm i det :)

2010-03-20 @ 10:40:04
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0