Söndags skönhets-shopping!

Jaa.. Jag råkade klicka hem ett par grejer från Accessora^^

En microfiber handduk:
"Absorberar vattnet och torkar håret ca 10 gånger snabbare än en vanlig frottéhandduk och minskar problem med kluvna hårtoppar."


Talika Eyelash conditioning cream:
"Detta är originalet - Talikas ögonfranskräm som kom till 1948 och sedan dess varit en kultprodukt bland celebriteter.
Ögonfranskrämen stärker fransarna och stimulerar tillväxten och är lämplig för dem som tappar många fransar, för dem som har glesa fransar och för dem som vill ha längre starkare ögonfransar. Fransarna får en vacker lyster, blir tjockare och längre."

Jag hade bara tänkt att köpa microfiber handduken, men jag började klicka runt och hittade några produkter som skulle göra ögonfransarna längre, tjockare och friskare. Och eftersom jag har funderat kring det här en längre tid så googlade jag omkring lite för att få recensioner om dom olika budget alternativen dom hade och kom fram till att den här verkar bäst^^ Det blir kul att testa!

Edit kl20:44
Nu har jag även klickat hem detta från ForHair:

Osis Dust it:
"Lätt puder som ger textur, matt effekt, stadga, naturlig känsla och MYCKET VOLYM."

Äntligen har jag beställt den! Jag behöver verkligen något mer volymgivande nu när jag håller på med Balsam-metoden och inte vill tuppera eller använda uttorkande hårsprayer^^ Och Osis dust it innehåller lyckligtvis inga dåliga ingredienser :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man kan ju inte säga att Lady Gaga inte är egen och på det sättet cool även om hon är lite väl ibland i sina out-fits, hehe. =0P Störtskön musik gör hon iaf. =0)



Såg att du ska vara med i Angelica Janssons modellprojekt, det verkar skoj. =0)



By the way, vad tycks om min nya bloggdesign?! =0)

2010-03-21 @ 23:23:27
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Annica

Funkade inte att kommentera på film-inlägget så jag gör det här. Du måste se Gran Torino och Seven pounds! Kunde inte sluta gråta på typ en halvtimme efter Gran Torino (pojkvännen visste inte vad han skulle göra med mig xD) och seven pounds är med Will Smith som för en gångs skull gör en dramaroll superbra!

Clintan är det som är med i Gran Torino förresten. Se dom se dom se dom!

2010-03-22 @ 11:31:01
URL: http://anmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0