Ny förpackning!

Förresten, när jag var på stan tidigare idag så passade jag på att köpa ny Tranbärskapslar som jag pratade om HÄR, och dom har tydligen bytt utseende:

Såhär ser dom som jag använder ut nu för tiden^^

Som sagt, det finns många varianter och alla fungerar säkert bra, men why fix it if it ain't broken? Alltså, kör jag på det som jag vet gör susen för mig :) Jag tar bara två kapslar när jag har en UVI på känning eller om jag vet att jag har gjort nånting som jag brukar få UVI utav för att förebygga^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!

Vet inte om du kommer ihågt mig. Men vi modellade ju för walkonwater. Har du fått några bilder? Sen undrar jag, om det skulle finnas en chans att få fota dig?

2010-03-04 @ 23:50:25
URL: http://sandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0