Utvärdering: Lip injection från Too faced!

Ska visa lite bilder:

Såhär ser jag ut  utan nånting på läpparna, har väldigt bleka läppar ;/


Här har jag på det genomskinliga, det brändes som fan :P Det kändes inte som Smashbox eller Maybellines plumper, deras är typ pepparmintigt. Men den här från Too faced brändes som.. typ bränässlor eller nåt^^ Men det går ju över efter några minuter, det är uthärdligt! Man får lite mer färg i läpparna som ni ser, och liite större är dom ju, men inge "wow" tycker jag^^ Fast den är ju inte sämre än dom andra jag har testat heller, det är rätt likvärdigt!


Här har jag tvättat av mig sminket och alltså även läppglanset, effekten är kvar tycker jag. Läpparna har mer färg och ser typ lika stora ut^^


Och här har jag på färgen Techno tart, den är faktiskt rätt diskret ändå!

Jag köpte den mindre storleken 4,5g och dom är små:

Techno tart och orginalet^^

Båda läppglansen luktade godis! Och jag älskar den doften så det var en kul överaskning :) Det som skiljer dom åt (förutom färgen) är att den färgade, Techno tart, är tunnare i konsistensen och den brändes inte lika mycket som den vanliga^^
Jag vet inte än hur länge plump-effekten håller i sig, men det har gått ungefär 1,5 timme sen jag hade på första gången och jag tycker det har gått över..

Jag brukar ju inte betygsätta produkter, men jag kan säga att jag hade klarat mig utan dom här läppglansen, men det är ändå kul att ha ;) Så ett medelbetyg!


Förresten, gud vad knäpp man ser ut när man tar bilder rakt framifrån sådär nära med digitalkameran :P Not pretty!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är supersnygg rakt framifrån också. Lovar. ;)

2010-06-18 @ 22:20:23
URL: http://synch.blogg.se/
Postat av: A

Coolt! Mycket snyggt!

Vartifrån beställde du om jag får fråga, var det kanske fån Beautystore? =)

2010-06-21 @ 11:52:53
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV A; Det färgade är från Beautystore, sen såg jag på prisjakt eller vad det var, att Bellme hade det genomskinliga till ett billigare pris än andra ställen, så där köpte jag den :)

2010-06-21 @ 18:33:58
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va vacker du är!

2010-10-12 @ 11:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0