Q for skin - Ny hudvård!

Detta fick följa med mig hem efter jobbet idag:

Ansiktsrengöring, ansiktsvatten, fuktighetskräm + mascara^^

Jag gick in på Ekolea där jag köpte mina DermaNord produkter i mars nångång för nu när det är varmare kände jag att jag blev fetare i ansiktet, så jag tänkte byta ut mitt ansiktsvatten och fuktighetskräm (som båda är för torr hud) mot samma produkter fast för fet hud!
Sist jag var där och köpte DermaNord produkterna var inte "experten" eller vad man ska säga där, så jag plockade åt mig det jag tyckte jag behövde från märket DN som jag hade hört mycket gott om.
Idag när jag gick in var "experten" faktiskt där och hon tipsade mig om denna serie Q for skin som utav alla deras märken dom hade, hade fått mest lovord från kunderna när det gäller acne, eksem, obalanserad hud och även åldrande. Så jag lät mig övertalas^^ 900 spänn gick det på med 20% rabatt.. Dubbelt så dyrt som DN, alltså! Men det ska tydligen vara dubbelt så drygt också^^
Oh well, vad har man skatteåterbäring till om man inte ska köpa på sig nya skönhetsprodukter som man inte har råd med annars? :P

Jag försökte googla det lite nu när jag kom hem, men det gav inte så många träffar.. Om ni har hört nåt om detta eller t.o.m. använder det själva, så dela gärna med er!
Jag återkommer senare med en första utvärdering av hur produkterna känns :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Skulle höra om du kör på med Q for skin eller återgått till Dermanord. Och när du stryker på Epiduo, gör du det efter ansiktsvattnet och skippar fuktkrämen??

2010-07-25 @ 21:04:33
Postat av: christoffer

Tjenare.

Ingen fluktarkille, utan satt bara och letade efter q for skins produkter.

Köper dom i sthlm på ett lyxigt spa. Skulle försöka att hitta lite billigare.

Men jag har alltid haft perfekt hy och för 4 år sen kom det upp små finnar och jag får inte många men dom är ömma och fick diagnosen rosacea av min läkare. Fick värdelös anibiotika som inte hjälpte ett dugg.

Trust me. Jag har testat allt och lagt ut säkert en årslön på produkter och behandlingar under dessa år.

Det enda som funkat är q for skin.

Sant !!!

Det enda negativa är doften av krämen haha.

Det står jag ut med.

Kör bara på kvällarna typ varannan dag.

Det funkar bra.

Lycka till och seriöst skit i alla kemiska produkter för ansiktet. Tried them all. tunnar bara ut huden och du blir mer känslig.

2010-09-20 @ 23:54:40
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Christoffer; Vad kul att du delar med dig av dina erfarenheter! Känner också att Q for skin är det bästa för min hud :) Har faktiskt inte tänkt på doften av krämen, haha :P Lycka till du med!

2010-09-21 @ 19:52:41
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0