Bilder från Turkiet - Del 1

Nu så ska ni få se lite bilder från semestern! Har inte fått Jennies bilder än men det kommer i nåt annat inlägg :)


Jag och babe på tåget till Sthlm, första klass uuuh så gött!


Framme på Arlanda åt vi världens dyraste räkmacka, 140 spänn, jojomensan! God var den dock X)


När vi kom fram på kvällen, käkade vi mat på en restaurang och sen blev det ett par drinkar på hotellbaren! Fick även komma bak och göra min egna drink, jäklar vad stark den blev :P


Nästa dag hängde vi på stranden såklart, det var skithöga vågor! Efteråt bytte vi om och letade rätt på bästa vattenpip-stället i hela Alanya - Alibaba^^


Hittade ny favoritdrink - African inn! Det är Safari, apelsinjuice och hmm... nånting.. Typ ananas eller kiwi eller nåt? Skit samma, Safari är grejen iaf! Köpte med från tax free'n sen såklart ;D


Andreas kapsylöppnare är fantastisk, han kommer inte ihåg vart han fick den ifrån men det står "Search and you will fin Jesus" XD


Fredrik köpte en vattenpipa på plats som vi sen kunde förferra med på balkongen på hotellet!


<3


Utsikt från balkongen!


Fanns jättefina parker^^


Så jävla mycket grönt och färger överallt, det var jättevackert!


Vi gick till hamnen och kirrade båt-tur till senare i veckan^^


En kväll blev det rockbaren The Doors, jäkligt bra DJ!


Vi hittade inte skidbacken, men after ski lät bra iaf^^


Hihi lite salongs så där bara :P




<3


Jennie fyllde år :D Och vi hittade till bästa restaurangen i stan - Villa Okan! Perfekt personal, mat, live musik <3


En dag drog vi alltså ut på en båt-tur där man kunde sola på deck, fick lunch buffé och bada på lite olika ställen!




Vi gick såklart tillbaks till Villa Okan en annan kväll, då fick vi gratis efterätt <3


Och den sista bilden jag har är från en annan restaurang där en ur personalen, ni ser själva, balanserar tre glas med dryck i på huvudet medans han rullar runt på en öltunna^^ Här skojar han också om att ta av sig kläderna :P

Det jag kommer minnas mest tror jag är maten <3 <3 <3 Solandet såklart på stranden, lekerna i poolen, dom goda drinkarna och det glada humöret vi alla hade :D Toppen var ordet!
Mer bilder kommer som sagt när jag har fått dom från Jennie :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Fan vad mysigt allt ser ut! Tycker att fjärde bilden är rolig, alla är gay och dricker öl utom du som dricker spexorcisten ;D

2010-06-01 @ 20:45:38
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Deniz

bra att du gick till the doors ;) mysigt såg det ut också :)

2010-06-01 @ 22:57:07
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Ann

Jag har också varit i Alanya tvågånger, och jag håller med dig - maten är underbar!

2010-06-04 @ 06:52:10
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0