Köpt lite nytt smink :)



Allt är ifrån Everydayminerals och kostade typ 440kr med frakt^^ Det är en foundation i löspuder, en borste till ögonskuggor också ville jag pröva deras "pressed powders". Det är ju mycket behändigare att ta med sig en dosa med spegel och applikatorsvamp, dessutom är det ett lock som separerar svampen och själva pudret så det inte blir lika smutsigt!
Ivf, så valde jag en foundation/puder i samma färg som löspudret, en rouge och en bronzer^^ Bronzern har jag redan fast i löspuder form, men som sagt det blir så bökigt att ha med sig i väskan om man vill bättra på under dagen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tjänar du pengar på att vara med i modellblogg-grejen?

2010-06-13 @ 13:40:06
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Annika; Nej, det gör jag inte. Men om jag vinner allt så får jag ju priser som sponsorerna står för :) Fast jag är med bara för att det är kul!

2010-06-13 @ 15:32:17
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0