Ännu mer nytt i min sminkväska^^


Efter praktiken idag var jag på jakt efter en ny läppenna eftersom jag tydligen har tappat bort min Teal från MUS (igen!). Fast den blandade jag ändå med en mer neutral läppenna eftersom den blir lite för orange till vardags ibland, så nu införskaffade jag mig en ny i en färg som jag tror blir jättebra :) Den heter Coral fire och är från Maybelline!
När jag ändå var inne på Kicks kollade jag runt för att se vilka primers dom hade, tillslut frågade en tjej som jobbade där om jag behövde hjälp och då öppnade jag såklart munnen och sa att jag funderar kring primers :P Jag blir extra fet i T-zonen på sommaren och jag har slut på min gamla primer från YSL^^ Jag sa att jag isf var ute efter en som inte hade parabener eller mineralolja i sig och förklarade lite om min hudvård och sminket jag använder. Då tipsade hon mig om Smashbox och berättade lite om dom olika sorterna och jag gick därifrån med den här gröna! Den ska neutralisera röda partier i ansiktet, jag har ju lite röda prickar efter finnar och kan bli röd om näsan och hakan, som jag har nämnt förut^^
Jag ska testa den senare ikväll + Lip injection läppglansen (har även fått den genomskinliga nu) så här ska jämföras! Kika in här igen om ett par timmar så ska jag berätta vad jag tycker :)

Kommentarer
Postat av: annso

Var produkterna från smashbox bra? Har kika lite på den gröna.

2010-06-20 @ 22:28:31
URL: http://mrsintergender.blogg.se/
Postat av: Carro

Smashbox är så jävla bra! dock dyrt :/

2010-06-21 @ 09:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0