Alejandro!

När jag såg igår att den här låten hade släppts som singel med musikvideo, tänkte jag neej :( Jag lyssnade ju igenom Monster-skivan i vintras och visst, låten var catchy men inte nån favorit hos mig! Tyckte den liknade La isla bonita för mycket :P (Och Dance in the dark på samma skiva liknar Vogue förövrigt)^^
Men jag var ju tvungen att se videon iaf och jag blev inte besviken! Det är nästan så att jag börjar gilla låten t.o.m. :P Så snygg video så jag dör typ lite, hur ska hon kunna toppa detta?
Eller vad tycker ni om låten/videon?


Kommentarer
Postat av: Thess

Hmm, jag tyckte som du - ingen låt som stack ut från albumet direkt, men absolut blir den bättre av videon!



Men shit så random videon är! :O Det kändes både Madonna och Aguilera över det hela, haha. Och jag hatar när hon inte markerar ögonen på ngt sätt - hon blir så ful och läskig att titta på :P Men absolut, den var snyggt gjord!

2010-06-09 @ 21:04:05
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Isabelle

GALET bra :D

2010-06-09 @ 21:12:56
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com
Postat av: Annika

Sämst video ju! Hennes förra berättade i alla fall någon slags story. Nu försöker hon bara för mycket, det fuckar ut totalt. Älskat låten sen jag först hörde den (ett tag sen) men musikvideon är en stor besvikelse.

2010-06-10 @ 00:20:01
Postat av: Johanna

Den är sjukt nice men jag är mest intresserad av dansarnas koreografi, sjukt snygga detaljer hela tiden!

2010-06-10 @ 15:47:34
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0