Nya böcker!

En av dom roliga sakerna med att praktisera på stadsbiblioteket är att jag har fått upp intresset för att läsa igen! Jag sitter ju på avdelningen där vi får in nya böcker och tar hand om dom gamla. Så jag kommer i kontakt med massor av intressanta (och dötråkiga) böcker varje dag :D
Så det var himla kul på min födelsedag när jag öppnade dörren för Mia och hon lassade en bunt böcker i min famn med orden "dom här måste du läsa!" :

"Konsten att vara Ela" läste jag ut på tåget till och från Södertälje i söndags och jag har bestämt mig för att läsa Johanna Nilssons tre andra böcker också :)
Dom andra verkar väldigt bra också, "Kvinnorna och staden" har jag ju hört mycket bra om^^ Men nu är jag redan pågång med en ny som jag lånade från biblioteket i måndags! Jag hittade den när jag satte upp böcker på musik-avdelningen:

En biografi om Mick Jagger, den verkar sjukt bra! Jag letade först i Expert-sök efter böcker om Stones flickvänner som Anita Pallenberg eller Marianne Faithful, men fann inga ;/ Vet inte om det har skrivits några heller, men jag tycker det borde det :P Anyways, så måste det ju stå en hel del om dom i den här boken iaf :)

Jag är sjuk idag så nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta läsningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0