Bilder från helgen!


Bild snodd från Cillas blogg :)
Vi var på en strand och fotade porträtt i lördags, det regnade så vi stationerade våra grejer i omklädningsrummet^^ Här är jag nästan redo, bara håret och läpparna som fattas!


Peter och Cilla plastar om blixtarna och ställer ut dom^^


Bild snodd från Cilla!

När det började störtregna fick vi ge oss, vi åkte hem till Cilla igen och åt mat och pratade rökning och musik tills läggdax.


Utvilade på söndagen satte vi igång med sminket och håret igen.


Cilla lånade ut strumpor till mig X)




Peter posar^^


Vi åkte ut till ett nedlagt flygfält och fotade en vit klänning. Under plåtningen ropar jag till "En kossa! Ta kort på kon, Peter!" Så då fick vi avbryta för att ta kort på henne ;) och 5 minuter efter, när vi hade fått upp flödet igen stod det 4 st kor alldeles vid stängslet och kollade på :D Så nyfikna!


Bild snodd från Cilla!
Sen fotade vi den sista grejen som vi spontant kom på med dom kläderna jag hade med mig. Här är Elin (också modell, vi fick turas om att sitta i sminket/vara ute och fota), Peter och jag^^


Bild snodd från Cilla!
Ja.. Lite tuffare ;)

Vad jag ser fram emot bilderna sen!

Förresten har jag fått se lite grann hur boken som jag fotade för kommer se ut! Skrev om det i vintras HÄR! Visar det sen, först måste jag tvätta håret^^ Har inte hunnit det än sen jag kom hem igårkväll, så har fullt med hårspray och tuppering kvar i det (har gjort en provisorisk inbakad fläta idag) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0